5 Easy Facts About بیماری زونا و راه های درمان Described

Wiki Article

When in substantial teams of men and women, it's possible you'll be concerned that Many others will judge the stuff you say or the way in which you gown or behave. You could possibly walk into a party by yourself and Imagine, “Everyone is pondering why I’m on your own.”

روشنفکر بسته به متدولوژی که دارد اغلب رگه یی از پارانویا جزء جدایی ناپذیر شخصیت و اندیشه او است چرا که او ارزشی بیش از حد برای خود قائل است، اعتقادات دیگران را به چالش می‌برد، گاهی مواقع قضاوتی خشک و یکجانبه دارد، به طرزی دیوانه وار از یک موضوع دفاع می‌کند یا به رد دیگری می‌پردازد و علاقه‌مند به تحلیل و تفسیر است.

درد، سوزش، کرختی و خارش شروع به تاثیر بر بخش ویژه‌ای از پوست می‌کنند. ​

غذاها و نوشیدنی‌هایی که باید از مصرف آن‌ها خودداری کنید

ترس از مسموم شدن و اعتقاد به اینکه بعضی مواد غذایی اصولاً برای مسموم کردن بشر ساخته شده‌اند (مانند قند مصنوعی و آب‌های معدنی)

۱۴:۰۰ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه

بیماری زونا بدون تاول در صورت تمایل می توانید از مشاوره آنلاین متخصصین دکتر بهشتیان استفاده فرمایید. برای اطلاعات بیشتر بیانیه‌ی رفع مسؤولیت دکتر بهشتیان را بخوانید.

تاول‌ها ممکن است با هم ادغام شوند و یک نوار قرمز جامد تشکیل دهند که شبیه به یک سوختگی شدید است. کم‌ترین تماس با آن ممکن است دردناک باشد. ​

اگرچه زونا اغلب بدون هیچ مشکلی برطرف می‌شود، اما چندین عارضه بالقوه وجود دارند که می‌توانند از زونا ایجاد شوند.

لطفا محتوای این مقاله را بازبینی کنید و اگر می توانید، منابع مناسب را به آن اضافه کنید. مطالب بدون منبع یا دارای منابع ضعیف، ممکن است به چالش کشیده شده و حذف شوند.

از رایج‌ترین علائم پارانوئید می‌توان به احساس شک، حساس بودن نسبت به انتقاد، عصبانیت سریع و کینه‌ای بودن اشاره کرد.

 فلج خواب یا بختک چیست و چطور درمان می شود؟ اسفند ۲, ۱۴۰۰

بیماری زونا معمولا یک طرف بدن (غالبا کمر، قفسه‌ی سینه، شکم یا پشت) را درگیر می‌کند.

پیش از این محققان بر این باور بودند که احتمالاً یک پیوند ژنتیکی بین اسکیزوفرنی، اختلال شخصیت اسکیزوتایپی و پارانویائید وجود دارد، اما مطالعات بیشتر نشان داد این ارتباط آنقدر قوی نیست.

Report this wiki page